Fluffy Molntuss

Nästan klar

Publicerad 2010-07-27 00:27:59 i Bröstcancer,

Var inne på strålning idag. Och i morgon sista!!!!!!!

Fick också Herceptin idag och mådde lite bättre efter det än vad jag brukar. Kanske är så att man vänjer sig, eller så hade jag bara inte tid att känna efter.

Byggde en spaljé i helgen. Den ska sitta på muren och på den ska det klättra murgröna och blåregn. Idag målade jag den med järnvitriol så att den ska bli sådär slitet grå.

Medan jag målade fixade min lilla svägerska (vår inneboende...) maten. Skönt att sätta sig vid dukat bord, med maten klar.

Efter maten tog vi en tur till golfbanan.

Förresten. Jag vill tacka för presentationerna som kom in när jag undrade vem som läser här. Roligt att läsa om er också!!! Tack, tack!

Kommentarer

Postat av: Annelie H

Publicerad 2010-07-27 10:50:34

Sista dosen, vad skönt!

Vad flitig du är, målar och bygger. Då är det ju inte så dumt att ha en inneboende som fixar mat.

Sköt om dig

Kram

Postat av: Kristina

Publicerad 2010-07-29 18:02:42

Hej hittade just din blogg, via lindas. Ser att du oxå får Herceptin som jag. Jag ahr bröstcancer för andra ggn på 3 år, återfall i fjol Strådlades för tre år sen efter op, op för ett år sen igen och cellgift under höst o vår, kan ej strålas mer, och nu herceptin. Undrar hur du mår av herceptinet, känner bara en som fått herceptin så därför undra jag. Det verkar som du gillar trädgård oxå med tanke av spaljebygget. Har ej hunnit läsa så lngt än i din blogg för jag har en så dålig dag.

Önskar dig allt gott du-

Hälsningar Kristina /du får gärna kolla in min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela