Fluffy Molntuss

80-åringen

Publicerad 2010-07-12 14:09:56 i Allmänt,

Söndag lunch tillbringade vi hos min syster i Båstad där vi firade min mammas 80-årsdag (som egentligen är idag). Vi fixade maten och allt min lilla mamma behövde göra var att frakta dit sig själv.

Värmen var så påtaglig igår att vi valde att sitta inne och äta. DÅ är det varmt!

Som vanligt hade jag glömt kameran men det här kassa fotot lyckades min mobil prestera.


Mamma, även känd som "80-åringen"

Om ni hör ett högt och gällt NEEEEEJJJJJ från Limhamnstrakten är det bara min kära moder som precis sett att jag publicerat en bild på henne på nätet.

NÄr vi kom hem på söndagkvällen var det raka spåret in till grannarna för fotbollstittande. Jag stannade i säkert tio minuter tills jag insåg att jag inte orkade med att glo på några snubbar som sparkar på en stackas boll. Jag gick hem och såg på en ganska dålig film.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-12 19:24:18



neej,men inte från Limhamn utan från ringsjötrakten

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-07-14 14:32:37

Hej, din sommarlirare!



Oj, vad du hittar på mycket i sommarvärmen, stranden, fester, luncher...Härligt att höra!!

Jag tänkte att du kanske kunde gratta och hälsa till din mamma från mig, hon ser lika ung ut som alltid.



Många kramar från den skygga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela