Fluffy Molntuss

Sjuk

Publicerad 2010-01-13 11:32:42 i Allmänt,

Ja, typiskt. Började jobba i måndags, gick hur bra som helst. På natten vaknar jag och mår kasst och det håller fortfarande i sig. Tror att det är någon typ av microinfluensa, fast inte mycket feber. Är stel i mitt sår och det känns som om jag gått tre veckor tillbaka i läkning. Inte skönt alls. I morgon träffar jag min sjuksköterska, får väl gnälla lite för henne.......

Jobbigt att må så här dålig när jag vet att det är två veckor kvar bara tills jag ska må riktigt dåligt. Känns som att det räcker liksom.

Känner mig gnällig och negativ. Men jag vet ju att det försvinner så fort jag mår bra igen.

Kommentarer

Postat av: Annelie H

Publicerad 2010-01-13 12:38:54

Att du talar om hur du mår och känner, är inte att gnälla. En jätte kram till dig från mig.

Postat av: anna hansson

Publicerad 2010-01-13 14:47:48

Krya på dig kram från mig...ibland mår man bättre efter lite gnäll!

Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-13 18:15:26

ja vännen jag tycker inte att du gnäller. Fan du har ju gjort ett jätteingrepp, det gör så klart skitont. Det får man tycka. skulle vara konstigt annars. Kram på dig.

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-13 20:19:55

Det är väl MER än normalt att må lite pissigt, med tanke på vad du gått igenom!¨

Du är så jäkla stark!!!

Beundrar dej!

STORA KRAMAR

Johanna

Postat av: Paulina

Publicerad 2010-01-14 02:34:05

Gnälla bör man, annars dör man...eller hur var det nu?

I övrigt så får man lov att gnälla när man inte mår bra. Det är liksom lag på det.

För övrigt har jag uppdaterat min blogg tre gånger sedan du klagade, så det så!

Synd att du inte orkar komma upp till min födelsedag men jag hoppas att jag får se dig snart i alla fall. och du kan alltid ringa så kanske vi kan organisera en veckas barnvakt/mattant/städerska bara för att du är bra och jag är bäst liksom. :)(oh ja, jag har ärvt min självsäkerhet från far min)

Virtuell kram tills fysisk kan ges :)

//systerdottern

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela