Fluffy Molntuss

Badrum

Publicerad 2010-01-02 17:46:28 i Allmänt,

Och så kommer det här då. Vårt badrum!

Badrum före:



Mest nöjda var vi med gässen ovanför fönstret och mässingsspottarna. Toaborstlagret hade vi alltid högt upp pga att Nils var förtjust i att leka med sådana (ja, uppenbarligen när han var betydligt yngre!!!!) och därför fick vi ha borsten högt upp.

Samma vinkel efter renovering:



Nu har vi både badkar och dusch. Och det badkaret är väl använt. Jag är så glad att jag inte lyssnade på råd om att inte sätta in badkar. En annan detalj jag är glad för är att vi lyckades trycka in en vattentank i väggen till toaletten, så mycket lättare att städa.

Ni vet ju hur dålig jag är på att lägga in bilder. Men okej, här kommer en bild på duschen också. Mycket spännande:



Just det! En annan sak jag är glad för i vår badrum är värmegolv. Har aldrig haft det förr och tyckte inte att vi behövde det. Min man idiotförklarade mig, det är piss i Missisippi när det gäller den totala kostnaden men värt mycket. Åhhhh, det är så skönt.

Okej, här kommer en bild på vask och högskåp också, men nu får det vara nog minsann....



Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2010-01-03 11:27:40

Vilken skillnad och såå fint ni fått det.. badkar är bra alltid mysigt att ha.. läste om ditt läkar besked. Trist men jag känner att det här kommer du klara galant.. bra att du får fler röntgen till. Har en väninna som precis gått igenom allt och som idag mår som innan hon fick tumörerna. viktigt är att hitta en bra läkare som gör allt för en och det verkar du fått. Stor kram till dig.

Eva

Postat av: Annelie H

Publicerad 2010-01-03 11:41:21

Jag vill också ha nytt badrum. Härligt med badkar. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-03 16:18:01

Såå fint det blev! Nu slipper ni duscha på gymmet eller hos grannarna! Kram

Postat av: Åse

Publicerad 2010-01-04 08:35:38

slipper man gå till gymmet då med.....?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela