Fluffy Molntuss

Hår....t

Publicerad 2010-02-24 11:31:38 i Bröstcancer,

Ja, nu är jag tillbaks från grottan igen.... Märkligt hur man bara vill ligga och blunda i fyra dagar. Så kul är det inte, men det enda som fungerar. Problem med ätandet nu igen men inte alls samma illamående som förra gången. Tack för det! Men, om jag hade problem med halsbränna förra gången så är det som om hela magmunnen utplånats denna gången. Och ont i halsen har jag, trodde det var förkylning, men anar att det är blåsor i svalget.

Mitt stora problem är mitt hår just nu. Har klippt av det en bit, ser tovigt och jävligt ut. Har tappat säkert 90 procent. Har ingen trimmer så tänkte ringa min snälla frisör och höra med henne om jag kan låna. Först nu har jag förstått hur mycket hår man verkligen har på huvudet.

I morgon är det dags för läkarbesök, får se vad det ger....

Kommentarer

Postat av: Lotta Bäckström

Publicerad 2010-02-24 13:54:22

Vi tycker du är så tapper. Svedala gänget, Magnus, Lotta, store Nils och Ida hejar på dig, vi är nästan lite inne på att skaffa Cheerleader dräkter med pompoms och allt men Magnus ville inte raka benen och jag tycker inte det är snyggt med orakade ben i korta kjolar, så det blir inget med det. Vi skickar många kramar till dig. // Lotta

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-25 00:02:32

KRAAAM

Postat av: johanna

Publicerad 2010-02-25 00:02:56

det var jag som skrev KRAAAAM

Postat av: Paulina

Publicerad 2010-02-25 01:07:41

Kram söta moster! Jag hoppas att jag får träffa dig och resten av knasbollarna snart. tycker mycket om dig, med eller utan hår. :)



Kram systerdottern

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-02-25 08:37:26

KRAM KRAM KRAM

Postat av: TinaFlgoin

Publicerad 2010-02-25 12:02:21

Du är så tapper - kan inte förställa mig vad du går igenom just nu! Hoppas du kan komma på onsdag - vore skönt att få träffa dig



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela