Fluffy Molntuss

Fredagkväll

Publicerad 2010-02-12 22:48:00 i Allmänt,

Blev ingen tupplur i eftermiddags. Pratade med syster yster i stället. I tre (3) timmar! Tur att Göteborg inte är långdistanssamtal längre......

Det går framåt. I kväll lagade jag mat minsann. Familjen bjöds på boeuf bourguignon men eftersom jag använde fläskfilé i stället för biff borde det kanske kallas porc bourguignon. Gott var det i alla fall. Älskar rödvinsbaserade grytor.

Sedan hetsätning framför TVn. Vi började titta på Let´s dance. Men helt ärligt. Jag står inte ut. Tycker det är så tråkigt. Det var kul de först säsongerna. Så efter ett tag körde vi igång en film i stället; Sherlock Holmes. Betydligt bättre.

I eftermiddags hörde Onkologen av sig. De hade inte fått in mina prover och undrade om jag glömt. Men det hade jag minsann inte. De hörde inte av sig igen så det innebär att alla värden var bra.

Nu kommer en bra vecka och jag är laddad redan att fightas mot nästa kur.

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2010-02-13 14:20:58

håller med om lets dance.....står inte ut......

härligt att du redan är redo att fightas...go toia!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-13 18:01:38

Ja bort med Robinson och lets Dance.Det är 2010, då måste de väl kunna komma på något nytt.

Gryta lät gott nu blev jag sugen...jag äter på de sista påsarna du köpte till mig du vet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela