Fluffy Molntuss

Födelsekalas

Publicerad 2010-02-13 18:14:43 i Allmänt,

Tillbringat eftermiddagen hos svägerskan Madde som fyllt år. God lunch, varmrökt lax och mandelpotatis. Mmmmm.... det är sommarsmak för mig. Mysigt och trevligt och mätta blev vi, så vi hoppar middag i kväll. Det blir något lätt.

Fixade till mig ordentligt idag för första gången denna vecka. Är lite trött av mig men annars mår jag bra. Däremot har jag fått halsbränna, det är väldigt irriterande. Brukar inte ha det annars så det beror antingen på cellgifterna eller på antibiotikan jag ska ta förebyggande. Får undersöka detta.....

I kväll blir det mys med familjen och lite melodifestival. Hoppas melodifestivalen blir bättre denna gång än förra lördagen, då var det verkligen tunt.

God kväll!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-14 18:46:42

Då blev du väl lite upprymd av Manboy...skadar aldrig med ögongodis. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela