Fluffy Molntuss

Splittrad

Publicerad 2010-12-03 11:49:57 i Allmänt,

Har tappat lite av min energi för att uppdatera bloggen. Det märks nog....

Jag känner mig splittrad, för jag vet inte vad jag ska skriva om. Cancersnack vs upplevelser. Det ena intresserar vissa och det andra andra. Fast nu när jag tänker efter är det ett ickeproblem. För min blogg har bytat skepnad några gånger, det som varit konstant är att jag skrivit för mig själv, som en dagbok. Jag måste lära mig att inte allt måste vara planerat och strukturerat.......

Så får det bli.

Följ med mig i min mycket mixade blogg. Ena dagen livet i allmänhet, andra dagen rädslan för att förlora det, blandat med behandlingar, fester, julklappar och renovering. För det är ju så det är. Livet. Inte bara en dans på rosor. Men heller inte elände varje dag.

Kommentarer

Postat av: Annelie H

Publicerad 2010-12-03 13:32:46

Klokt sagt, jag fortsätter följa...Kram

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-12-03 17:45:49

Klokt! Bloggen får vara något av en dagbok för mig. Jag känner att jag bearbetar mina upplevelser när jag skriver om dem. Terapi! Fast roligare!

Postat av: veran

Publicerad 2010-12-05 17:55:55

Precis så! Det är därför vi läser, och sedan ska vi inte glömma att du är rätt rolig också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela