Fluffy Molntuss

Nu drar det ihop sig

Publicerad 2010-12-21 11:59:40 i Allmänt,

Ska försöka ta mig ut och handla de sista julklapparna idag. Det har ju kommit lite snö om man så säger, men får försöka gräva fram bilen.

Vi har en slö dag idag. Jag och barnen. Lillebror får vara hemma med storebror. Storebror har börjat må mycket bättre. Han retar lillebror. Friskhetstecken.

De går här hemma och klämmer på paketen. Lillebror är bekymmrad för att han inte hittat så många paket som var till honom. Där var fler till storebror. - Fast i ett var där lego, konstaterar han nöjt.-  Är det Krångliga krabban (Svambob), undrar han. Jäkla unge, full koll. 

Det är så roligt med julklappar. Jag har ca 20 pers att handla till. Det gäller verkligen att använda sin fantasi och uppfinningsrikedom. Jag ser det som en sann utmaning.

Har förresten fått ont i korsryggen som strålar ned i ischias på vänster sida. Någon som har ett bra husmorstips?

Kommentarer

Postat av: Ingrid Henriksen

Publicerad 2010-12-21 22:09:13

Inget direkt husmortips.... Men alvedon 1 gram gånger tre samt ibux el Arcoxia ( gjort underverk för mig )- Lycka till ! Och förståss- var försiktig med att lyfta o böya dig.

Hälsningar gamlemor med erfaring...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela