Fluffy Molntuss

Tröööööött

Publicerad 2010-08-01 19:33:32 i Bröstcancer,

Både i går och i dag har jag varit hysteriskt trött. Tagit en kort tupplur på dagen men inte orkat göra något vettigt. Undrar om det är biverkningar från strålningen som kommer nu. Det sägs ju att man kan må sämre under två veckor efter avslutad strålning. Så fruktansvärt tråkigt att vara trött. Huvudet vill mycket men kroppen orkar ingenting. Livet är som en berg och dalbana. Ömsom mår jag toppen, pigg som en lärka och orkar med massor. Helt plötsligt är jag helt övertrött, orkar ingenting, vill helst ligga i soffan. Likadant är det med psyket. Tillförsikt till livet varvas med dödsångest. Just nu är den biten under kontroll. Kaxigt ser jag mig själv i ett långt perspektiv, med ett långt liv. Det är skönt. Vill bara bli pigg igen så att det här långa livet kan levas.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-01 20:57:42

Yes box! Långt liv ska det bli, det har vi ju bestämt!

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-08-02 00:44:44

Told you so...;-)

Skämt åsido - inget kul att må sådär! Det går över dock. Måste bara få ta sin lilla tid. Som prästen på Lydiagården sa - nu knackar själen på och säger att det är dess tur att läka.

Kram till dig så ses vi på torsdag!!

Elisabeth

Postat av: TinaFlgoin

Publicerad 2010-08-02 12:49:15

Klart vi har spikat ett lång härligt liv!!! Jag såg att du var med på den beställningen - så det är lungt ;-)



tack för underbart trevlig middag senast!



Kram

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-08-02 15:02:01

<3<3<3

Postat av: Annika

Publicerad 2010-08-02 19:35:48

Japp, den själen den själen... Vila och pyssla om dig!

Kramar

Annika

Postat av: Inkan o Ligan

Publicerad 2010-08-03 11:21:57

Kramar genom cyberrymden,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela