Fluffy Molntuss

IKEA

Publicerad 2010-08-31 14:47:03 i Allmänt,

Vad är det med IKEA egentligen? Varför kommer jag hem med fyra gånger så mycket grejor än planerat varenda jäkla gång? Nej stopp! Ni behöver inte svara. Frågorna var helt retoriska. Idag åkte jag dit för att köpa en liten lagerhylla som gulligt nog heter "Hyllis". Jag tänkte också köpa orkidéer till fyndpris 49:-. Jo, jag gjorde dessa inköp men som sagt, kom hem med mycket mer......

Lunch blev det också. Arvid fick de obligatoriska köttbullarna och jag åt en kyckling. Och bakom ryggen på mig fann jag Jennie och Tim. Jahapp, man kan träffas på alla möljliga ställen. Och i full färd med att montera en hylla i butiken fann jag Katarina som är mamma till söner såväl i Nils som i Arvids klass. Hon jobbar alltså med att inreda på själva IKEA. Värsta sociala samlingspunkten.

Kommentarer

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-09-03 22:45:34

Ok jag som sa "Vi ses snart" kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela