Fluffy Molntuss

Fatigue - igen

Publicerad 2010-08-19 21:03:02 i Bröstcancer,

Trött, tröttare, tröttast. Förstår ju nu att jag fått ett återfall av Fatigue. Orkar inte göra någonting. Överhuvudtaget. Mina lungor är nästan helt bra. Hjärtscinten har jag inte fått besked om, men är ganska söker på att allt är ok. Om inte, lär de väl höra av sig innan måndag kl. 14.00 då jag ska få Herceptin.

Fatigue är en jobbig trötthet att dras med. Det går inte att vila sig pigg som med annan trötthet. Man är lika trött före som efter vila. Lättare promenader är bra, har tagit mig ut på en runda idag. På kvällen börjar jag piggna till lite, nyäten och med svalare luft.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-08-20 08:26:25

Hoppas du pallar ses idag ändå?!?



Vi rings vid sen.



Kram till trötter från mig;-)

Elisabeth

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-08-20 16:16:30

Hoppas din trötthet snabbt släpper. Håller tummarna för dina prover, känns som du fått din del och nu bör allt vara bättre. Här är allt bra, lite semesterfeeling fortfarande. Börjar jobba på måndag...

Vi hörs, Ha det bra!

Kramar Jennie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela