Fluffy Molntuss

Bröllopsdag

Publicerad 2010-08-11 18:12:57 i Allmänt,

Idag firar vi 10 år som gifta, min lille man och jag. Dagen till ära har vi varit på spa på Skansen i Båstad. Lunch, bad i pool, varmt bad, lugn och ro och behandling från topp till tå. Martin fick en kur som heter "En ny man", men inte tusan kom det ut någon ny man från det rummet.....

Kvällen spenderar vi hos min syster som bjuder på middag.

Den stora dagen, den 11 augusti 2000, var en fredag. Vi gifte oss i Vellinge kyrka och hade middagen på Hantverksgården. Bröllopsnatten tillbringade vi på Hotel Mäster Johan, där vi större delen av natten satt i baren och pratade med våra Engelska/Amerikanska vänner som också bodde på hotellet. Väldigt romantiskt...

Det var ett år med många bröllop att springa på.


Då det begav sig...


Jag tyckte verkligen att det var kul att gifta sig.....


Linda och Tina gör ett bejublat och oförglömligt framträdande som mössen i Askungen.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-08-11 20:09:17

Åh så fina ni var!!!!! GRATTIS!!!!!! Njut av er dag.

Kram

Annika

Postat av: eva

Publicerad 2010-08-12 08:31:23

så härligt söta ni var.. grattis och det känns som Martin är en bra man så det gör nog inte så mycket att det bara var han som kom ut!! :)

Postat av: TinaFlgoin

Publicerad 2010-08-12 15:22:22

Så fina! Men ni var finare live ;-)



Kul att ses kort i Båstad!!



Kram

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-08-12 18:55:37

Grattis, grattis, grattis!!!!

Vilka fina bilder! Så roligt att se.



Kram

Elisabeth

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-08-13 17:18:46

Jättegrattis till er båda! En riktigt minnesvärd dag:) Kram från "tärnan"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela