Fluffy Molntuss

Måndag

Publicerad 2010-04-26 16:03:41 i Allmänt,

Nja, mår sådär bra efter senaste behandlingen. Ja, det går ju inte att jämföra med de första fyra som gjorde mig helt utslagen, nu mår jag mest som efter en kraftig influensa. Ont i kroppen, tung i skallen, och fortfarande snuvig och smakförlust och lite sliten i halsen. Uthärdligt, men tråkigt såklart.

Har spenderat eftermiddagen med lilla grannen. Hon drog ut mig på en liten sväng (med betoning på liten), köpte mig en korv hos grillen och sedan köpte vi med oss fika hem. Så skönt att umgås lite.

Annars har helgen förlöpt väl. Min duktiga man har gjort klart trädäcket, rent och fint, samt tvättat utemöblerna. Så nu kan utesäsongen få lov att sparka igång på riktigt. Satt två timmar i solen tillsammans med Jessica och snackade, så jag är i alla fall inte blek. Snart ögonfranslös, men inte blek. Alltid något.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-04-26 18:54:36

hmmm, det var så mysigt.Har fått färg på bleka nyllet!!Nice!! Idag var din store son så söt! Det var eftermiddags bak hos oss och 4 st 10-åringar skulle baka muffins till klassen. Tre satser skulle bakas och Fredrik smög in lite matematik typ:-Nils, om du tar 2 dl mjöl gånger 3 vad blir det? Var vid Nils säger: -Jag trodde inte vi skulle ha matte lektion utan vi var här för att baka=)

Helt underbart! och gott blev det...jag som inte gillar desserter....

oj,,,nu blev det en lång kommentar!!

puss

Jessica

Postat av: Paulina

Publicerad 2010-04-26 20:51:50

Hej älskade moster!

http://www.buffsverige.se/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=6&Itemid=2&TreeId=5

Följ den länken så kommer du till en del relativt billiga snygga buffar. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela