Fluffy Molntuss

Tjejmiddag.....

Publicerad 2009-09-02 23:51:30 i Allmänt,

Dags för träff med onsdagstjejerna.
Denna onsdag träffades vi hos Linda som, som vanligt, lagade supergod mat. Vegetarisk lasagne mmm. Hallonpaj med glass och grädde, mmmm. Nu är jag så mätt så.... ja, jag vet att det är klyschigt, men jag tror att jag ska spricka.

Intressanta diskussioner på kvällen. Ämnena som avhandlades var:
Bortskämda äkta män (inte min dock).
Inseminering hos Storken i Danmark. Varför är tvättad sperma från USA billigare än dansk/svensk? Inte aktuellt för mig att anlita denna tjänst. Men för en annan i sällskapet kan det komma att bli aktuellt i framtiden.
Svamp. (Inga ingående förklaringar ges...)

Nu är det dags för kudden så att jag är pigg och alert på jobbet i morgon för att ta hand om de kära små internationella mastersstudenterna. De små grynen....

Ja, jag missade såklart att ta med min kamera i kväll. Måste bli bättre på det. Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela