Fluffy Molntuss

Dåligt humör

Publicerad 2009-09-07 20:07:34 i Allmänt,

Jag brukar se positivt på de flesta dagar (nästan i alla fall). Men i dag har varit en jobbig dag. Jag känner mig mentalt dränerad efter några veckors hysteriskt jobb, inte bara långa dagar utan också ett högt tempo. Idag råkade en stackars Pakistanier illa ut, det var då jag insåg att jag nog borde gå hem. Så idag var jag hemma tidigt, kvar i fem...... Jag är (på jobbet) väldigt serviceminded och tjänstvillig men idag bara gick det inte längre... Grrrr. Nåväl, det var nog inte så illa, men för att vara jag, var det inte likt mig.

Kan det bero på min 500 kcal diet? Hm, ja, kanske det. Otrevlig och smal. Vilket underbart mål..............

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2009-09-07 20:20:47

tur man inte var i din väg idag.....du blir nog trevlig när du blir smal!!

kram

Postat av: veran

Publicerad 2009-09-09 19:38:04

Känd och smal, känd och smal

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela