Fluffy Molntuss

40-års fest igen

Publicerad 2009-09-13 23:44:15 i Allmänt,

Så var det dags för en ny 40-årsfest. Magnus och Lotta firade att även de nått strecket....
Stor fest med 60 gäster, faktiskt på samma ställe som vi firade deras bröllop för sju år sedan. Vi höll på framåt halv två då vi blev hemskjutade av vår chaufför.



Födelsegrisen till höger



Snygga lilla svägerskan....



Åse och Peter så klart.....



...och den andra fölsegrisen....

Typiskt nog dog batteriet i kameran strax innan efterrätten så jag lyckades inte få med de mer skandalösa tillfällena. Hur rutinerad är jag egentligen. Köpte kamera med ett extra batteri. Perfekt. Om man kom ihåg att ta med det.

Idag har jag gjort..ingenting.... Sov lääääänge. Barnen var hos Noréns eftersom vi haft gemensam barnvakt där i går. Praktiskt. Fast i går var jag desto flitigare så jag tycker att jag förtjänade en riktig slappesöndag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela