Fluffy Molntuss

Så j-vla duktiga

Publicerad 2009-10-04 19:40:28 i Allmänt,

Buffy och jag har verkligen överträffat oss denna helgen. Vi har fått såå mycket gjort:

Klippning för hela familjen   Fixat
Tränat  Fixat
Kört till tippen med grejor från ett utrivet badrum inklusive innerväggar, skräp från förråd inne och ute samt trädgårdsavfall  Fixat
Klippt ner buskar på framsidan och tagit bort alla vissna stockrosor   Fixat
Tvättat och satt upp alla spröjs   Fixat
Tvättat, mycket   Fixat
Sorterat in tvätt   Fixat
Städat tvättstugan och tagit ut allt som ska vara i nya förrådet ute   Fixat
Städat och omorganiserat förrådet inne   Fixat
Städat groventré   Fixat
Strukit jättetvätten (som byggts på under några veckor nu)   Fixat
Satt in annonser på kläder och leksaker   Fixat
Jobbat lite (på företaget)   Fixat
Tagit en tupplur   Fixat

Hade jag inte varit jag hade jag spytt på mig. Så himla bra jag är.....

Och klockan är bara 19.40. Ja, just det, nattat ett barn   Fixat.

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2009-10-05 07:13:34

fixar ni hos andra med??

Postat av: Annelie H

Publicerad 2009-10-05 14:12:47

Jag kan boka er till helgen! Låter bra och effektivt. Tapetsera ni och lägger golv oxå, när ni ändå håller på?

Postat av: veran

Publicerad 2009-10-05 16:09:46

Ja visst är vi bra! Tror nog vi är bäst!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela