Fluffy Molntuss

Nu har även jag gjort det, tillsammans med Karin

Publicerad 2009-10-31 21:32:19 i Allmänt,

Idag har Karin och jag gjort det.

Ja, varit på nya IKEA alltså. Det som alla andra tydligen redan gjort. Vi tidigarelade vårt traditionella julbesök. Kom hem med varierande former på ljus samt två vita Orchidéer. Jo, det var väl trevligt. Alltid kul att umgås med Karin som är så underbart härligt knäpp. Men jag menar varuhuset. Fräscht och nytt och ....... IKEA.

Igår var vi på middag hos Nyqvistarna. Så fantastiskt god mat. Finaste fina oxfilén och sallad på rostade rotsaker och ruccola, rödlök och tomat med balsamico sås. Mmmmmm så gott så gott. Till efterrätt: Vit chokladtårta. Mmmmmm.

Ikväll. Köpepizza. Inte så kul.

Trött i min stackars kropp. Tränat och jobbat i trädgården i två timmar utöver det. Varit ledig torsdag och fredag och det var fantastiskt. Igår fick jag gjort så mycket. Städade nya badrummet och satte in alla grejor. Herregud, vad mycket grejor vi har. Vad ska man ha allt till. Men som tur är räckte de nya utrymmena gott och väl.  

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-11-03 22:34:12

Trevligt sällskap hade jag oxå.

Fattar inte hur du kan mena att du har mycket prylar..

Du är ju en mästare på att rensa.



Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela