Fluffy Molntuss

Tack

Publicerad 2009-11-22 23:26:07 i Allmänt,

Goa, goa vänner. Tack för alla hälsningar, både på bloggen, på mail och besök. Det värmer väldigt mycket.

Jag känner en bitterljuv lycka. Jag vet att det låter konstigt. Men de sista dagarna har fått mig att förstå. Ja, vilken tur jag har. Helt underbar man, fantastiska vänner och familj. Snacka om att man värderar annorlunda. Som min svägerska sa: "Och här funderar jag på fettsugning, det känns ju väldigt trivialt och löjligt nu." Fast alla har ju sina egna problem. Man kan ju inte jämföra sina egna problem med andras.

På tal om fettsugning. Jag pratade med samma svägerska om viktproblem för några månader sen.

"Hade varit så skönt att bara fettsuga sig", sa jag.

Varvid hon replikerade snabbt:

"Men var ska du börja?"

Så sant, så sant.

Och nu lyckades jag återigen komma från ett allvarligt ämne. Märkligt.

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2009-11-23 10:13:17

ja märkligt men det är du.....

Postat av: eva

Publicerad 2009-11-24 23:23:00

ha ha din humor är oslagbar...

Postat av: anna inreder

Publicerad 2009-12-13 15:15:40

Hejsan!

Vad tråkigt att höra, men det är roligt att se att du har humorn kvar!

Jag tänker på dig, lycka till med allt!

Stor kram Anna Hansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela