Fluffy Molntuss

Inte så bra

Publicerad 2009-11-20 15:02:11 i Bröstcancer,

Fick svar på mina cytologprover i onsdags. Var inte så bra. Cancer.

Sånt händer ju inte mig. Så tänker man ju gärna. Det händer inte heller ens vänner eller familj.

Men så är det ju ändå så att någon ska det hända. Och nu råkade det bli jag.

Och helt plötsligt blev detta en sjukdomsblogg. Men det kanske är bra att skriva av sig lite här. Även om det inte alltid är så upplyftande för läsaren så är det kanske bra för mig.

Den 17 december är det dags för operation, då ryker hela högra paketet. Ända in i armhålan. Så, jag kommer nog vara lite gnällig vid den tiden. Förhoppningsvis lite bättre till jul så att jag orkar träffa tomten.

Typiskt att detta ska hända just när jag insett att jag är jäkligt nöjd med mina behag. De är inte så stora, men de räcker och har sjyst form.

Kommentarer

Postat av: när man mår

Publicerad 2009-11-20 15:35:38

Älskade Toia! Jag vet inte vad jag ska säga men jag skrattar genom tårarna när jag läser, Blir förtvivlat ledsen för din skull och skrattar åt din sarkastiska och underbara humor. Den kommer förhoppningsvis hjälpa dig när du behöver. Kan vara bra med en blogg när man mår dåligt och behöver skriva av sig.Jag skickar världens största kram och hoppas att du vet att jag finns om du behöver.

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-11-20 22:01:43

Härliga tojjan!

Detta fixar du!

Du är en cool, smart, rolig och intelligent tjej!

Vi ÄR HÄR!

Det ska du veta!

Hjärtliga kramar

Johanna

Postat av: eva

Publicerad 2009-11-21 15:41:42

Söta Toian,



Förstod nästan att det tyvärr var något tråkigt när jag var förbi dig.

Men som jag sa till dig du är ju du och detta kommer gå hur bra som helst.

Precis som de kära SKKare skriver så finns vi här och det vet jag att du vet.

Var rädd om dig.

Kram

Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela