Fluffy Molntuss

Att påminna om någon

Publicerad 2009-11-27 11:33:24 i Allmänt,

Var ju på en trevlig 40-årsfest härförleden.
Underbart värdpar, underbar mat, underbar trevligt.

Vi stod och pratade ett gäng, då mannen jag hade till höger om mig vid bordet säger:

"Du påminner mig om någon på TV". (Det lät ju spännande).

Jag funderade och kom fram till att det kanske var AnnaLena Brundin han menade. (Har hört det förr, vi har tydligen samma uttryck, lik röst, lite nasala sådär.)

Nej, det var det ju inte, sa han.

"Hon är med i något humorprogram". (Lät ju bra, humor gillar jag, och humoristiska kvinnor).

"Jag tror det är i HippHipp". (Nu började jag börja ana oråd).

"Vad är det hon heter......" funderade han. "Pratar skånska och så". (Själv var han Göteborgare).

"Nu kom jag på det! Tiffany Persson!".

VA FAN! TIFFANY PERSSON. TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

Han gick inte hem hos mig mer den kvällen.

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-11-28 10:34:16

Jaha, intressant. Undrar hur han tänkte egentligen?

Får nog ta ett snack med honom.

Kramis

(ps jag har bildbevis så jag är säker på vem det är)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-28 20:10:06

Jag skulle slått på honom..men våld hjälper ju inte...Tiffany, inte så dumt än ändå. Hon får ju andra att skratta , precis som du! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela