Fluffy Molntuss

Nionde dagen

Publicerad 2009-01-23 17:54:38 i Allmänt,

Fredag 23 januari 2009

Nu är det helg. Skönt. Tänker varje kväll att nu ska jag börja äta, bara lite, men sedan blir jag girig på att se kilona försvinna. Tänkte att jag skulle göra en Ceasarsallad (utan brödkrutonger dock) men orkade helt enkelt inte tillaga det. Min man ska göra pannbiff i kväll. Typisk fredagmiddag (inte). Och det är jag inte speciellt sugen på att äta. Inte för att jag inte tycker om det men det är liksom fel sorts mat att trappa upp på. Så jag får väl vänta ett tag till. Nu står jag ju och väger mot att få lov att väga något på 70. Jag vill så gärna slippa 80 någonting och komma ner till 70 någonting.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela