Fluffy Molntuss

Helfart - andra omgången

Publicerad 2009-01-15 22:57:35 i Allmänt,

Torsdag 15 januari 2009

Nu har jag gått igenom första dagen på omgång nr 2 på helfart. Och inte en dag för tidigt. Jag vägde in mig på 84,8 kg i morse och det är inte konstigt. Har haft någon sorts konstig brödvecka bakom mig. Bullar, hemmagjord pizza och fastlagsbullar gör sina avtryck i verkligheten. Mycket deg. Men nu är det slut med det. Jag planerar tre veckor. Förhoppningsvis inga sjukdomar som skall avbryta mitt viktprojekt. Har mått bra idag. Är naturligtvis hungrig, men min erfarnhet säger att det är inte idag det är jobbigt, det är i morgon och de följande 6 dagarna. Men en dag i taget klarar man det mesta.

Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-16 07:09:18

Hej tjejen! Kul att du hittat motivationen igen, är det någon som kan klara det så är det du..nu satte jag press va!! Ha det så gott och vi ses kanske snart igen.. Du vet,singstar är kalorifritt: -"Mama Mia,here I go again" Puss Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela