Fluffy Molntuss

Här händer det inte mycket

Publicerad 2009-01-08 10:46:50 i Allmänt,

Torsdag 8 januari 2009

Nej, har ännu inte påbörjat någon ny helfart, inte ens halvfart. Jag är frisk i magen igen men har inte hittat rätt känsla för att kasta mig in i det igen. Motivationen, drivet och känslan måste vara helt rätt för att klara sig på 500 kcal om dagen. Och när känslan infinner sig funkar det bara så bra.

Ikväll är det i alla fall Xtravaganzamöte. Det var länge sedan jag var där, sist ställdes det in eftersom vår ledare var sjuk, de två gångerna innan missade jag själv. Idag ska vi tydligen ha ett extralångt möte för att ta igen det som förlorats. Jag är lite skeptisk på dessa möten. Känner att vår mycket trevliga ledare är alldeles för tunn i sitt kunnande. Jag behöver mer än så här. Detta har jag hört från andra håll ute i landet så det är förmodligen inget unikt. Sen är det kanske jag som är för kritisk eftersom jag själv arbetar som coach och vägledare fast i andra sammanhang. Det var när hon skulle berätta om NLP och var tvungen att titta i papperna om vad just NLP stod för som jag kände tvekan. Efter ett år med detta borde hon kanske veta..... Vad säger ni andra om era möten och era ledare?

Dagens vikt 83,7 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela