Fluffy Molntuss

Nu är det spännande!

Publicerad 2009-02-11 17:10:41 i Allmänt,

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag sökt ett nytt jobb. Idag ringde de, vi ska träffas på måndag igen. Jag ska träffa personalplaneraren och avdelningschefen och om det är så att vi kommer överens om min lön så tänker jag att det hela är klart. I så fall blir jag anställd, har fast lön och kollegor. Det har jag inte haft de senaste två åren så det blir intressant. Mitt företag får hålla sig lite i bakgrunden tills vidare och så får jag fundera på hur jag ska göra med det, om jag ska driva det vidare på hobbybasis eller lägga ner. Men som sagt, först får jag ju ha papper på det nya jobbet.

Som sagt, I will be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela