Fluffy Molntuss

Då var det klart!

Publicerad 2009-02-16 22:37:59 i Allmänt,

Jag skrev tidigare om ett jobb jag sökt och gärna ville ha. Och jag fick det! Träffade min blivande chef och kollegor idag och tackade ja till erbjudandet. Jag tror att jag kommer trivas riktigt bra, gillar människorna och jobbet kommer att bli en utmaning. Jag kommer att få lägga ner väldigt mycket mer tid än vad jag gör idag, så, det blir lite annan ansvarsfördelning i hemmet nu.

Ja, just det. Tjänsten är som Programkoordinator/Studievägledare på universitetet.

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-02-17 16:58:20

woho! grattis moster lilla!

då är det nästan lite tur att jag inte ska läsa på lund. eller tja, det beror ju på hur man ser det. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela