Fluffy Molntuss

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2008-11-22 23:34:08 i Allmänt,

Min blogg kommer att handla om mig och min kamp mot övervikten. För sju år sedan blev jag tjock. Det kom över mig ganska snabbt. Min stora son var två år och drog hem förkylningar från dagis vilket inte drabbade honom men däremot mig. Det var också då som fetman slog till. I sju år har jag tänkt att jag ska gå ner i vikt , tydligen har jag inte varit redo innan eftersom jag först nu har satsat helhjärtat. Mitt första inlägg här är ett klipp från min dagbok för 1½ år sedan.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-12-06 18:20:53

Har kollat igenom alla inläggen nu - guud, va du är duktig som tar tag i detta! Du e en bra förebild! =D Det är smart att starta blogg om det, tycker jag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela