Fluffy Molntuss

Dag 23 - upptrappning

Publicerad 2008-12-11 19:30:37 i Allmänt,

Torsdag 11 december 2008

Ja, ni läste rätt. Jag har börjat trappa upp lite nu. På grund av att jag är så förkyld så mår jag så fantastiskt dåligt i magen och har en otrolig hunger. Därför tog jag beslutet att börja trappa upp så smått. Så i kväll åt jag lite middag. Pyttelite kyckling, fyra pastafjärilar, sallad, gurka, broccoli, lök. Allt i otroligt små mängder. Min stackars mage, den är ju inte alls van. Men det var verkligen inte mycket mat så det ska nog gå bra. Som vanligt när jag är förkyld vill jag förstås helst ha en hamburgare. Och det hade nog inte varit någon god idé.

Hittills ligger jag på 7,5 kg minus. Nu måste jag se till att inte gå upp något under min upptrappning.

Kommentarer

Postat av: Britt

Publicerad 2008-12-11 19:56:47

Hej!



Vad tråkigt att du blev förkyld! Jag tycker du har varit fantastiskt duktig så det är hel ok att trappa upp nu, ta det försiktigt! Jag funderar också på att göra det men samtidigt är det här med helfart ganska bekvämt också. Jag måste åka och handla en massa och laga lunchlåda och sånt, jag tar påsar en dag till! Skulle nog vara gott med lite riktig mat. Jag har fuskat lite och ätit lite ost nån kväll och även druckit lite rödvin så tyvärr har viktminskningen förstås planat ut. Jag ligger på -6,2 efter 21 dagar.

Vi får nog räkna med att gå upp när vi börjar äta och magen fylls ut. Det blir tufft men vi ska väl gå ner i vikt på halvfart också! Jag tar två veckors paus och hoppas att jag är redo att köra en omgång till från nyår.

Ha det så bra, lycka till!

Britt (dag 22)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela