Fluffy Molntuss

Dag 22 och rejält förkylt

Publicerad 2008-12-10 20:07:52 i Allmänt,

Onsdag 10 december 2008

Jag har blivit förkyld. Inte lite snorig eller så utan helt förkyld från örontrumpeten till tarmarna. Hm. Jag mår riktigt dåligt, sådär som man kan må, och det har gjort att jag är fruktansvärt hungrig och känner mig svagare än normalt. Helst av allt vill jag ha en hamburgare och jag skulle inte dra mig för att stoppa i mig det om det inte var för att jag är rädd att det skulle bli en katastrof i min mage. Och det vill vi ju inte. Men nu har nog värst dagen varit, nu ska jag bara återhämta mig.

Igår var jag på anställningsintervju. Jag gick dit skeptisk och gick hem entusiastisk. Vilka härliga människor, vilket bra arbetsklimat det verkar vara. Så jag är glad att jag släpade mig dit, glömde min förkylning och var mitt trevliga jag. Det ställdes många bra och intelligenta frågor. Fast i efterhand insåg jag att jag svarade helt fel på vissa av frågorna. Attans. Om jag kommer att få det? 50/50 skulle jag nog säga. Kemin var bra mellan oss, träffade en kollega och chefen.  Jag har definitivt kompetensen och erfarenheten, men konkurrensen vet jag inte hur den ser ut. Och det är många gånger avgörande. Så jag håller tummarna. Det är skönt att jag får veta hur det går innan jul.

Veckovägning: minus 7,2 kg. Det känns och syns. Fick många positiva kommentarer när jag träffade mina tjejkompisar i början av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela